Dagen som kommer raderas ur mitt minne eller fastna för alltid.

Jag hade ställt klockan och vaknar hyfsat bakfull i lund. Jag sov med kläder på. Drar med tåget och kommer till båstad lagom tid för att hinna med en powernap.
 Jag och en klasskompis blev tillfrågade om vi ville jobba, och så blev det. Vi skulle laga Fläskfile med potatisgratäng och vinsås till 168 gäster. Enkel match trodde jag.. men nej, vi råkar misslyckas med gratängen.. Inte bra. Men de löste sig för vi hade några backup gratänger.
 Man lär av misstag, och jag kommer aldrig misslyckas med en potatisgratäng igen..


Kanonkul var det iallafall!



Kommentarer
Postat av: Rojje

Bra! Tänk positivt, kan bara bli bättre.

Snygg kock!!Puss och kram!

2010-05-02 @ 07:51:57
Postat av: Rojje o Razze

Det hade varit kul att se en uppdatering. Här har man gått och köpt internet i kroatien för att läsa blogg och vad får man för det? ;) Skriv vad som händer i ditt liv och lägg upp lite foto, det är alltid roligt att läsa lite. Hoppas ni har det varmt hemma för det har vi här! vi ses snart när vi kommer hem. Kram.

2010-07-21 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0