Shiit asså

Dom kör med mig på sand.. Plockade upp varor i 2 timmar, och förra gången fick jag också plocka upp varor för kvinnan fick helt plötsligt ajaj i ryggen. Men jag då, tänk på mina handleder som har 5 cm i omkrets. AJA nästa vecka ska jag vara där från måndag-torsdag och då ska jag banne mej inte göra tråkiga saker för isf säger jag till på skarpen. Men ska nog byta till ala carten för att testa på det också. 
 Jag fick uppgiften att göra pastasallad, allt gick bra till kryddningen. Jag är inte van att krydda pasta till 100 pers. Men jag försökte, och när jag provsmakade tyckte jag det blev både för salt och starkt. Blev lite svettig. 
Men sedan utbrister kocken "Oj vilken god pastasallad". Hörde du det Amir sa en annan, jag ba.. Jag vet! ;)
Ibland blir det bra ändå, tur att vi alla inte har samma smak.
 Längtar till vi ska ha praktiskt prov i klassen, då ska vi laga ett bröd, för- huvud- och efterrätt. Jag är redan taggad till luggen.
 Det är visst voffeldagen, men inte för mig! här är det pannkaksdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0