First day of spring and i cant stop smiling

Vaknade med ett upplyst rum och en klarblå himmel. Läste igenom mina papper en sista gång innan jag tog på mig min skjorta och gick till skolan.
 Vi skulle få reda på vårt förra prov och betyget på våran menytuppgift. När jag bläddra fram till betyget fick jag en liten chock när det stod MVG. Mitt 3e MVG i hela mitt liv. Och på min meny fick jag VG+. Smilet på mina läppar ville inte släppa.
 Så skönt att Solen börjat titta fram, känns som en gammal vän som varit ute och rest och äntligen kommer tillbaka för att lysa upp ens vardag.


Kommentarer
Postat av: Mammie o Rojje

Grattis till MVG & VG+ Duktig du är ;) Vad skönt att din gamla vän solen är tillbaka. Keep up the good work! Kram

2010-03-02 @ 16:59:34
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: Rojje

nää... nu e det dax å uppdatera! vad händer i Båstad? Har du sett några vårtecken? Vad ska du göra på onsdag? mm mm... Här hemma blev det jättetråkigt efter att du åkt tillbaka. Redan på söndagkväll började det kännas ensamt. Tur att det är skola på dagarna ;) kram

2010-03-09 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0