Dagarna bara går.

Jag är inte bra på att uppdatera, dagarna är ganska lika varandra...
 Det går bra på proven, har fått 2 MVG till. Börjat vänja mig vid det nu.
Det var meningen att vi skulle ha inlämning idag och redovisning, men det blev ändrade planer för vår lärare fick en bäbis. Egentligen skulle det ske om 3 veckor men ungen tröttnade väl på att vara instängd.
Så idag är jag ledig, ska till en klasskompis på fika. Sa att hon skulle ha kaffet igång och nybakta bullar när jag kom men vi får väl se.
 Imorn ska vi lyssna på en kille som är duktig kock och bland annat tävlat i årets kock. Då kanske man kan får lite bra tips.
Till helgen har jag tänkt åka hem. Och våren är på ingång, snön krymper och krymper. 

"Vad som än händer dricker jag mitt te"

Kommentarer
Postat av: Bengan

soft!

2010-04-20 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0