Restaurang Sand

Hade min första praktik idag. Tycker det gick bra, fick inte så avancerade uppgifter. Rullade räk och skink rullar och delade dem och la upp fint på fat, sedan fick jag småuppgifter som skala morötter och sånt. Det är inte full rulle i februari så det blir förhoppningsvis mer och göra framåt mars. Påminner lite om Ronneby brunn och det är ju bara en fördel.
 Min beskrivning på restarangen är fräsch, lyxig och stilig, med underbar utsikt över havet och en avkopplande miljö. Lägger upp lite bilder på restaurangen så förstår ni. :)

Jag vill göra något i helgen, ta någon öl kanske. Känner att jag behöver komma ut.

Nu ska jag vila middag, vilket jag ska försöka sluta med..

Shoo!








Kommentarer
Postat av: Mammie o Rojje

Såg lyxigt ut på restarang sand, och vilket vackert väder med gröna träd ni har i Båstad ;) Sug åt dig av all kundskap nu bara så du kan laga goda middagar till mig sen... kram

2010-02-04 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0