Lördagkväll med schlager

Igår blev jag medbjuden av en klasskompis till en fest. Visade sig vara några stenkast från där jag bor. En annan klasskompis kom hit och tog en öl sen gick vi till festen.
 Det var lite Hippie stämning, på väggarna och tak hängde tyger i olika färger och i högtalarna spelades " al the leaves are brown", Och jag gillade det.
 Idag blir en lugn lördag med schlager. Men först gjorde jag en underbart god middag. Med restaurangpotatis som jag fått i skolan och sparat, kycklingfile som jag köpte för en dyr slant, polska champinjoner, vanliga morötter, kvarglömd sallad och en klassisk Béa.
Gudomligt god potatis! Jag som är potatisälskare har hittat en ny kärlek!
 Och exakt Nu börjar schlagern. Till det serveras färska gifflar och ett glas kall mjölk.

 Smaklig måltid..

  

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0