21

Den gyllende åldern sägs det, iallafall om man bor i USA. Det känns bra och ett år närmre pension som en annan sa.
 Hade skola till 12 efter det gick jag hem och vilade. Jag ville göra något kul av min dag så det blev en pizza och biobesök. Låter inte så kul kanske, men det blir vad man gör det till. Såg Snabba cash som var ganska bra men med ett flummigt slut. Har för mig att det kommer en fortsättning.
 Det händer inte allt för mycket här i båstad för tillfället. De flesta restauranger och krogar har stängt och öppnar när säsongen börjar i april någongång och då kommer också folket. Från att vara ungefär 14 tusen invånare till att bli 100 tusen invånare under högsäsongen, ganska galet. Hur får alla plats tänker man, det får dom inte har jag hört av säkra källor. Att ta sig genom båstad med bil under högsäsong kan ta upp till en timme, härligt om man har bråttom. Så det gäller att ha cyklen nära till hands.

 
"Du har varit ihop med Leonardo Di Caprio ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos nån som mig"



Kommentarer
Postat av: Rojje

Grattis på den stora tjugoettdagen! Okej det var i går men ändå... din mor och jag hade en lång dag, först upp kl fem på morron och köra Sabina till tåget och sen en heldag i skolan, hemma igen, laga mat, äta och sen var det "halv åtta hos mig" Efter det sov vi som två små barn i soffan till kl23! Tränade vi? Näää! Kul att höra att du hade en trevlig dag och du fick se "snabba cash" tillslut. Det är säkert en sådan film som får en två, trea, osv. Du är tyst och lugnt i lägenheten! Ni är saknade du och din syster här nu. Hoppas du får en bra dag nu. Kram.

2010-02-02 @ 07:45:49
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: sabina

Haha gulligt inlägg rojjan!!!!

Jamme gubben, du skulle lagt upp krunegård =)

Postat av: Amir

Klart att jag ska ha den låten. Roligt när vi satt och lyssnade på texten.

2010-02-02 @ 18:39:57
URL: http://kapicino.blogg.se/
Postat av: lukes

Nu kan du anmäla dig till veckans blogg. Tio finalister slumpas imorgon kväll så man kan anmäla sig flera gånger för en större chans. Lycka till! :)

2010-02-02 @ 19:24:14
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0