Apan leker vilt på Bjäre halvön

Igår hade vi en lång skoldag, det var servering på schemat hela dagen och vi befann oss i en restaurang med dämpad belysning och avslappningssoffor. Vilket bäddade för att somna.
 På lunchen skulle vi äta pizza och precis utanför säger det pang på Isaks jacka och där ligger en lös fågelskit. Har aldrig varit med om detta men är ofta väldigt rädd att de ska hända.
 Efter skolan bestämde jag, Maria och TinTin att åka en sväng. Vi åkte förbi kattvik till hovs hallar. Där gick TinTin lös, han började klättra som en apa letade efter en banan. Jag sa på skoj om du klättrar upp där är du grym, Men vad gör han då? han börjar klättra. En stund senare är han på toppen. Helt chockad tänker jag, den här killen ska jag bjuda på glass. Endel stenar satt tillochmed löst.
 Till nästa klippa utbrister jag, klättrar du upp där får du min mobil. Han går ner till klippan. Jag ropar du ska inte klättra upp där! Nej skriker han tillbaks. Nästa sekund är han halvvägs uppe. Galen kille den där TinTin.
 Sedan åkte vi och handlade läsk. Det blev ingen glass, blåste alldeles för mycket. Men glassen den ska han få en annan gång.

If you start me up I'll never stop http://www.youtube.com/watch?v=XW4DPIBO5OU&feature=related















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0